پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3367
-
الف
+

جشنواره فیلم های ایرانی در مالزی به پایان رسید

جشنواره فیلم‌های ایرانی در مالزی با نمایش 6 فیلم ایرانی به کار خود پایان داد.

جشنواره فیلم‌های ایرانی در مالزی با نمایش 6 فیلم ایرانی به کار خود پایان داد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری ایرنا، سومین و آخرین روز از برگزاری جشنواره فیلمهای ایرانی در مالزی برگزار شد.

جشنواره پس از اکران پنج روزه در کوالالامپور پایتخت مالزی که با استقبال بسیار علاقه مندان ایرانی و مالزیایی به فیلم‌های ایرانی رو به رو شد ،در مرحله دوم به شهر پیننگ این کشور منتقل شد.

در پیننگ نیز به مدت سه روز 6 فیلم سینمایی «طعم شیرین خیال»، «ملکه»، «آتش بس 2»، «کفشهایم کو»، «زیر سقف دودی» و «رخ دیوانه» به نمایش گذاشته شد.

درایام برگزاری جشنواره فیلم های ایرانی در مالزی ،رایزنی فرهنگی ایران همچنین با همکاری دانشگاه هنر 'آسوارا' دو کارگاه آمورش سینمایی را با حضور بیش از 250 نفر از دانشجویان و استادان رشته سینمای مراکز مختلف علمی و هنری مالزی برگزار کرد.
پوران درخشنده ،ابوالحسن داوودی ،مریلا زارعی و آزیتا حاجیان سینماگران ایرانی بودند که در کارگاههای مجزا تکنیک‌های کارگردانی و بازیگری را به علاقه مندان این رشته آموزش داده و به پرسش‌های آنها در این زمینه پاسخ دادند.

آخرین مرحله از جشنواره فیلم های ایرانی در مالزی که شب گذشته در شهر جوهور آغاز به کار کرده است تا روز یکشنبه هفته آینده به کار خود ادامه خواهد داد.

جشنواره فیلم های ایرانی توسط رایزنی فرهنگی ایران در مالزی و با همکاری اداره کل همکاریهای فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بنیاد سینمایی فارابی و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در روزهای 16 تا 26 اسفند ماه درسه شهر کوالالامپور، پیننگ و جوهور مالزی درحال برگزاری است.

ه خ/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر